چکیده ای از وصیت نامه شهید محسن حججی نجف آبادی

چکیده ای از وصیت نامه شهید محسن حججی نجف آبادی

چکیده ای از وصیت نامه شهید محسن حججی نجف آبادی

بسم الله النسور…

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است برجریده عالم دوام ما…

چکیده ای از وصیت نامه شهید محسن حججی نجف آبادی : چند ساعتی بیشتر به رفتن نمانده است، هرچه به زمان رفتن نزدیک تر می شوم قلبم بی تاب تر می شود… نمی دانم چه بنویسم و چگونه حس و حالم را بیان کنم … نمی دانم چگونه خوشحالی ام را بیان کنم و چگونه و با چه زبانی شکرخدای منان را به جای بیاورم…به حسب وظیفه چند خطی را به عنوان وصیت با زبان قلم می نویسم… نمی دانم چه شد که سرنوشت مرا به این راه پرعشق رساند… نمی دانم چه چیزهایی عامل آن شد… بدون شک شیرحلال مادرم، لقمه حلال پدرم و انتخاب همسرم و خیلی چیزهای دیگر در آن اثر داشته است… چه شود؛ مبادا چادر را کنار بگذارید… همیشه الگوی خود را حضرت زهرا و زنان اهل بیت قراردهيده همیشه این بیت شعر را به یاد بیاورید آن زمانی که حضرت رقیه سلام الله خطاب به پدرش فرمودند:

غصه ی حجاب من را نخوری بابا جان

چادرم سوخته اما به سرم هست هنوز…

از همه ی مردان امت رسول الله می خواهم فریب فرهنگ و مدهای غربی را نخورید؛ همواره علی ابن ابی طالب امیرالمومنین را الگو و پیشوای خود قرار دهید و از شهداء درس بگیرید… خودتان را برای ظهور امام زمان روحی لک الفدا و جنگ با کفار به خصوص اسرائیل آماده کنید که آن روز خیلی نزدیک است. . همیشه برای خدابنده باشید که اگراین چنین شد بدانید عاقبت همه ی شما به خیرختم می شود… از ولایت فقیه غافل نشوید و بدانید من به یقین رسیدم که امام خامنه ای نائب برحق امام زمانی است.

اللهم اجعلني من أنصاره و أغواي. والذابين عنه والمسارعين إليه في قضاء حوايجو والمحامين عنه و اللهم عجل لولیک الفرج الشايقين إلى إرادته والمتشقيرين بين يديه

آمین

 

 

 

برای مشاهده سایر مطالب مربوط به شهرستان نجف آباد به لینک زیر مراجعه کنید:

معرفی شهرستان نجف آباد

درباره‌ی مدیر سایت نجف آبادما

همچنین ببینید

امیر آباد نجف آباد (شهرک های اقماری شهرستان نجف آباد)

امیر آباد نجف آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *